Friendship isn't a big thing - it's a million little things.


Jag och min söta kusin, 2005. Kan ni gissa vem som är jag?

Godmorgon alla dansare! Ja, för jag skulle tro att det är ni som tittar bloggen just nu. Jag sitter på tåget mot göteborg och jobbar på min powerpointpresentation. Den ska nog bli bra! Om knappt en timme så är vi framme och min klump i magen blir ju såklart bara större och större. VARFÖR!?
Jag har ätit lite choklad och så men nu sitter jag och lyssnar på Lykke Lis " Tonight ". Älskar den låten. Den betyder så himmla mycket.
Idag så är det Freestyle som ska tävlas. Fast det kanske är skönt att bli av med? Haha. Är jättetaggad, men det känns läskigt att tävla allra första ronden! Haha, gud vad jag svammlar.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Heeedda <3

vart i från är klänningen isa i 6c hade på sig i onsdag?? den var lite röd och blå typ! <3

2011-05-13 @ 19:29:06
Postat av: Moster (& faster till "kusinen")

Vad söta ni är (eller var...)!

Kram,

Rebecka

2011-05-13 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0