Älskar dig


Grattis till min underbara vän Karro som blir 15 idag! Massor av pussar till dig!


Är klar med Tavlan i storlek small som jag ska scanna in snart. Men först ska jag bli klar med städningen av rummet! Har nog kommit halvvägs. Eller nej. Min stora byrålådas topp är helt kaos. Där ligger ungefär tusen småsaker som jag måste flytta på för att damma av. Så nu ska jag skynda mig! För jag vill ju inte hålla på hela natten... Ska även göra ett jättefint träningsprogram till min kompis till i sommar. Haha puss till honom. Jag ska göra honom till biff! Kramar


Kommentarer
Postat av: Karin

Snälla kan du göra ett till mig meed! Pleaaaaas!!!!! <3 ;)

2011-05-30 @ 21:01:24
URL: http://fashionmonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0