My head want's to move on But my heart want's to stay



Funderar på hur jag ska börja detta inlägg. Kanske kan jag skriva att jag har haft en skön natt och att jag vaknade vid tio, steg upp och åt frukost medans solskenet strömmade in genom altandörren.
Annars kan jag skriva att jag har så sjuuuukt ont i halsen(vilket jag har) och undra btw. hur ni andra mår idag?
Men det är också ett typiskt sätt jag skulle börja mitt inlägg med. Så nu har jag inget kvar? För jag är inte särskillt påhittig av mig. Skulle kunna skriva nåt helt random. Men kommer inte på nåt!

Känner mig tråkig idag...


Kommentarer
Postat av: vicky <3

Fin bild! <33

2011-03-20 @ 11:39:43
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0