Jag är bäst (elr inte) ;)

Sorry för dålig uppdatering igår :3 jaja, annars tycker jag att jag har skött mig bra;) haha. Det var en rolig träning igår kväll men jag var helt slut när jag kom hem. Gjorde mig lite illa i foten när jag klantigt ramlade. Mitt fel;) Igår mätte vi även splitt och spagat. Förra gången: Höger spagat: 2 cm. Vänster spagat: 5 cm. Splitt: 6,5. Nu: Höger spagat: 0 cm. Waaaaa!! JAG ÄR BÄST Vänster spagat: 10 cm. Piinsamt;) splitt: 7 cm. Surt:/ Menmen, är supernöjd!! Och nu ska jag fan hålla 0 i höger! Bara det jag ville säga! Ha en bra dag, puss<3

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack vad glad jag blir:D

allt bra?:D

2011-03-17 @ 10:30:28
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0