I just need to be a little crazy

Hej hopp<3 Lyssnar på Avrils "nya" album Goodbye Lullaby. Det är helt okej faktiskt. Har inte lyssnat på henne på år asså... Men jaja, jag är då beroende av ny musik. Så ge mig ett MUSIKTIPS!
Min gammla sköna favoritlåt är Laughting With med Regina Spektor.

Okej så här sitter jag och lyssnar på musik och ska precis svara på ett mejl som jag fått från en tjej i China! Jag har alltså blivit medlem på en sida som man kan få brevvänner i andra länder. Mysigt tycker jag;) Och så får man ju samtidigt träna på sin urdåliga engelska! ---> länk 
Idag fick vi tillbaka våra Engelska Diagnoser. Men såklart så har vår underbara lärare inte orkat rätta dom själv! Som vanligt. Så våran lektion gick åt att göra det då... Vi hade även gympa,musik och andra tråkiga ämnen.
Efter musiken övade jag, Martina och Signe på vårt lilla nummer till Soareen. Det ska bli kul och läskigt... Men jag hoppas att nån kan filma så att jag kan lägga upp den på bloggen sen.

Det var det jag hade på hjärtat just nu.
Chaûû ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0