Vivian Dress - Nelly.com




Den här klänningen är ju den mest underbara jag har sett! Det är ju helt sjukt. Titta på det fina tyget (i den prefekta färgen) och sen rosetten gjord av pärlor och stenar. Någon gång i ett senare liv när jag är miljonär. DÅ, då är det den här jag tänker köpa! Men ni som redan kastar pengar runt er: den finns att köpa HÄR hos nelly.com för 2995 kr.
Älskar även modellen som bär klänningen. Kolla vilket underbart fint ansikte! Jag tycker verkligen att hennes ögonbryn är hur fina som helst! Och munnen har en jättefin form. Haha, men ni är hur fina som helst ni också!

Kommentarer
Postat av: Matilda Linderoth

Åh vilken fin klänning, det kanske är lite för lång till mig bara !;)<3 KRAMI

2011-06-16 @ 08:31:52
URL: http://occi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0