Skin



Träningen slutade halv nio. Tur att vi inte hade någon Teknik 3 eftersom jag hade sjukt ont i huvudet och höll på att ramla ihop sista timmen. Men jag kämpade och lärde mig koreografin som Johan hade gjort till "Skin" med Rihanna. Bra låt, bra dans. Men som sagt inte på bästa träningshumöret.
Stannade nere i köket och tog en liten macka, glodde på fotbollen ett tag. Jag skulle tro att vi tar hem det här Sverige? Ja det gör vi! Nu ska jag sova och gå igenom svenskagrejerna till provet imorgon. Sjukt störande att man ska ha ett prov såhär näst sista dagen? Men nu ska vi inte klaga, bara några timmar till sommarlov. YEAH!


Kommentarer
Postat av: Dansare

Ska inte isa och karro på EM? har de slutat dansat par i hiphopen??

2011-06-08 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0