Min midsommar

Äntligen!
Jag hittade smidigt ett tillfälle att slinka in vid morfars dator. Haha, idag så har jag varit hos mormor och morfar på deras land. Vi har badat på stranden (där det var rätt iskallt...), och sen så har vi badat i vår älskade Guldbodasjön! En liten, varm sjö med en lian att svinga sig ut med. Sjukt kul, och imorgon tänkte jag ta med kameran så får morfar filma oss! (mig och Amanda, min kusin)
Idag kom även Martina och var med! Hon hade firat midsommar på andra sidan ön så hon passade på att hälsa på. Härlig hon är <3
Igår firade vi midsommar här på Muskö och då dansade vi runt stång med 400 andra pers och så var det lite lekar. På kvällen åt vi femrätters-middag:
Förtugg* Små skorpor med skagenröra i.
Förrätt* Pilgrimsmusslor med Dags goda sås!
En till Förrätt* Avokadosoppa toppad med creamfresh och löjrom.
Varmrätt* Lammytterfile´med bakad potatis och tillbehör!
Efterrätt* Hallonpannacottapaj med chokladbåge, hallon och chokladdoppade jordgubbar! Superfint upplagt, jag blev nästan kär!

Lite om min midsommar, skulle bli glad om ni ville berätta om eran! Det är ju alltid kul.
Och jag hoppas ni förlåter mig för icke bloggande... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0