Här bär det av överallt!

Ja, i förrförra inlägget stod det "Nu bär det av mot Köpenhamn" och nu hade jag tänkt skriva "Nu bär det av mot Landet", för det är precis vad det gör. Imorgon bitti så åker jag med Pappa, Elin och Anna ut till våra kompisar på Ingerö. Vi firar midsommar där med dem och har det jättemysigt, sover över och sen lämnar pappa över mig till Mamma på lördagen. Vi åker ut till Mormor och Morfars land och dansar runt midsommarstången! Vi ska även fira Mormor en gång till! Sen stannar jag där på landet till onsdag. Ska försöka uppdatera mig minst en gång om dagen via deras dator! Så helt av med mig blir ni inte. Sen kommer Martina och hälsar på en dag där också!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0