The reason lightning doesn't strike twice in the same place is that the same place isn't there the second time.

Dagen började med att jag och min extrapappa åkte in till Haninge Centrum och köpte en våtdräkt till mig. Kanske inte det finaste och mest moderiktiga, men absolut det bästa! Speciellt när vi skulle åka på Madrass efter båten! Så vi köpte den, åkte hem och då kom mamma med iden att vi skulle åka in till Nynäshamn, äta lunch och sedan så skulle jag och david åka efter på madrassen påväg hem. Så så blev det! Nu har vi precis varit i guldbodasjön och jag hoppade högre än vad jag har gjort innan! Från klyftan i berget, inte för att det säger er särsklit mycket...
Men jag filmade det och jag tänkte inte direkt lägga ut den. Ni har ju redan fått en film och den här är inte mycket annorlunda. Försig har jag en annan bikini på mig... Haha. Så vad säger ni?

Ska jag lägga ut filmen?
Kram

Kommentarer
Postat av: TILDA CORNELIA

svar: jag tror jag hittade din blogg på bloggriket.se :)

2011-07-05 @ 19:58:28
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag tycker du ska lägga upp filmen! :)

2011-07-05 @ 20:46:51
URL: http://llundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0