Min enkla förklaring

Anledningen till att jag inte bloggade idag var faktiskt rätt dålig. Jag ville bara inte ha ett till inlägg där det stog " Idag var vi först och badade på lilla stranden, med surfingbrädorna och plastårorna så paddlade vi runt i några timmar. Sedan åt vi lunch och sen så gick vi till Guldboda. Igen." Precis SÅ har jag skrivit i varje inlägg den här veckan. Så jag trodde inte direkt ni skulle uppskatta ett till... Då lät jag helt enkelt bara bli att blogga, dum man kan vara. Men nu ligger jag i sängen och mobilbloggar. Linserna är på vilket gör att jag bara vill sluta ögonen. Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- godnatt!

2011-07-02 @ 01:46:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0