Helsingborg-resa

Igår åkte vi med tåg ifrån centralen vid tjugo över ett. Vi var framme vid halv sju och ute och letade resturang runt sju. Hur kan alla resturanger i heeeela Helsingborg vara fulla? Haha, det tog drygt en halvtimme innan vi satt på resturangen på Clarion. Sen gick vi hem och tog "brun utan sol". Jenny hade tråkigt, så hon kom också. ( juste! Påminn mig att jag ska skriva ett långt inlägg om att hon är bäst också. Det har jag lovat...<3 ) På morgonen så vaknade vi och sminkade oss. Sen frukost på hotellet och sedan bar det av mot tävlingen. Disco singel var först och jag dansade i rond 2. Leeeeskiit! Men det gick bra och jag var nöjd och jag gick vidare:) sen i rond 9 var det normal nr 2. Så då dansade jag och var väl halvnöjd;) men tyvärr så blev det omdana för mig! Så nej, efter att jag har dansat det mest katastrofala i världshistorien så åkte jag ut. Och nej, jag är inte nöjd :) Isa och Karro gick båda vidare till final i singel och där så kom Karro trea!!! Isa kom tyvärr femma(kooooooonstigt-.-) i par var det bara tre med. Alexandra och Amanda, Rebecka och kassandra, och isa och Karro. Dem slutade tvåa vilket var såå sjuukt konstigt tycker jag. För dom har aldrig dansat bättre!! Nu sitter vi på tåget hem efter att ha ätit middag på Helsingborgs mest proppade italienare:) haha. Vi tar natttåget hem nu och jag längtar så jag dör på att sova. Jättestora kramar så hörs vi. PUSS

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, förlåt för sent svar. Vad har du gjort hittills i helgen då? :)

2011-02-27 @ 01:08:49
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv: Tack, jaa :D<333

2011-02-27 @ 13:02:03
URL: http://isabeellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0