Hejdå Mattias och Hanna

Har legat och läst i den sista solen. Det är ju den härligaste. Det blir inte för varmt och inte för kallt - Helt perfekt. Men man blir lite pömsig, så snart ska jag hoppa in i duschen och pigga upp mig lite.
Idag så låg vi vid poolen på förmiddagen och sedan åt vi lunch på Terassen. Efter det så blev det Jungel Park med höghöjdsbanan. Men såklart så var det något som skulle hindra det! Det var bara jag, Elin och Hanna som skulle kör. Och Hanna och Elin var för små för den stora banan och jag för stor för den lilla. Så kul för mig att gå den stora ensam. Så nej, där gick jag bredvid dom och guidade. Men fy vad man blev avundsjuk. För deras bana verkade rätt kul också!
Ikväll vet jag inte vad som händer. Men om fem minuter så åker Mattias och Hanna iallfall.
Kram



Hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0