Ändring i bloggen

Så att ni också informeras så kommer jag att ändra om lite här i bloggen. Förut så har den här bloggen handlat väldigt mycket om min vardag och vad som händer i mitt liv. Men eftersom det borde vara ganska ointressant för er att läsa om och även för mig att skriva så tänkte jag försöka minska på det. Jag kommer fortfarande att uppdatera dom lite viktigare grejorna men att säga att jag har varit i skolan och det var kul känns då inte lika roligt att skriva...
Istället tänker jag skriva mer om mode och inspiration. Och jag tänker även lägga in fler foton och modellbilder på bloggen. Låter det bra? Kommentera om annat.
Kram




Foto & Redigering: Emelie Dellby Svensk (Jag) Nikon D3100 + Digital filter 52 mm


Kommentarer
Postat av: Anonyma

Vi vill läsa om vad du knepar och knåpar med!

2011-08-22 @ 16:45:01
Postat av: Elvira

Kan du inte ha om dans oxå? :)<3

2011-08-22 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0