17 Augusti - Hemma!

Äntligen hemma! Camp Gala var helt sjukt kul! Vi badade, busade, snackade, "lekte", dansade och hade superroligt. Nej, det är fan det bästa lägret i världen! Vilsta-lägret var dock en besvikelse. Jag tror inte dom ser mig där nästa år, om inte Camp Gala helt plötsligt kraschar. Vi sov i stugor vilket var sjukt mysigt. Men danslärarna var inte jättebra enligt min smak och lokalerna vi dansade i var också sjukt dåliga. På kvällarna när man på Camp Gala var på äventyrsbad, beachparty och soaré så hade vi lekar och frågesport. Och nej, det var inte speciellt kul. Så det ända som egentligen var ett plus med Vilsta var att man bodde i stugor. Å andra sidan så på Camp Gala kunde man vara med vem man ville. Vilsta var liksom uppdelat i grupper, så att man aldrig ens pratade med dom andra.

Idag är då min dödsdag. Vid lunchtid åker jag inte till stan med både mamma och pappa och rycker ut min tand. Det ska faktiskt inte alls bli roligt. Bara väldigt läskigt. Någon som har gjort det förut? Som snällt skulle kunna dela med sig av sin erfarenhet? Det skulle vara sjukt snällt. För jag håller på att kissa på mig av rädsla...


Kommentarer
Postat av: vicky <3

Jag drog ut en tand ibörjan av femman och det gjorde inte alls ont! Dom tog nån slags nål fort och sen plockade dom ut tanden! Lycka till :) <3

2011-08-17 @ 11:53:07
URL: http://vickydisco.blogg.se/
Postat av: T H E R É S E

SV: Haha ja det var lite kul det :D

2011-08-17 @ 15:23:55
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0