“To love is to risk not being loved in return. To hope is to risk pain. To try is to risk failure, but risk must be taken because the greatest hazard in life is to risk nothing.”



Vi slutade skolan tjugo över två som ni kanske vet. Men jag,Martina och Signe stannade kvar och lånade ne musiksal för att öva på låten till soaree'n som är nästa torsdag! Det ska bli så roligt och jag ska be någon att filma så att ni som missr det endå kan se! Jag kom hem ungefär för en halvtimme sen och jag har suttit och gjort lite andra saker den här tiden. Men snart ska jag försöka mig på svenskan, och dom andra läxorna. Och så ska jag förbereda novellen också.
Kram


Var med i veckans blogg! ---> Tryck här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0