Dagens blogg vinnaren.

Vinnaren!



Kritik
Denna blogg valde jag eftersom att jag tyckte den verkade intressant! Jag tänker själv börja titta in där lite då ochdå och jag tror att den är läsvärd. Det är en fotoblogg med nytt och intressant i varje inlägg! Och man blir väldigt inspirerad. Sedan så tycker jag även att hon har lyckats bra med designen och headern. Så man blir lockad att läsa.
Kram och grattis!


I fortsättningen så kommer jag inte längre att välja ut vem som ska vinna. Istället så kommer jag lotta så att alla som är med och tävlar har lika stor chans! Vad tycker ni om det?
Det kommer en ny dagens blogg som startas ikväll och slutar imorgon efter fyra/fem någon gång.
Kram


Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: Jag är med :D

2011-04-04 @ 19:57:21
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är med :)

2011-04-04 @ 20:00:20
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0