Lite snabb shopping

Heppåer. Nu har jag precis kommit hem från lite födelsedags-shopping:) Jag slutade skolan vid två och mötte Dag(extrapapa) på åhlens:) Vi köpte lite hemlisar till mamma(eftersom hon kanske,möjligtvis råkar läsa detta.)
Efter det så åkte dag till doktorn, och jag till hötorget för att köpa de fina uggsen jag såg igår på DHIO på sergelgatan. Supersöta tycker jag. Dom blir till min lillasyster som fyller år den 4 Dec.:)

På söndag ska vi fira mamma. Eller det blir som en första advent-fika med lite födelsedags tårta i? Om man kan säga så. Haha. Hon fyller år på måndag men då är jag hos pappa. Så söndag blir helt perfekt.

SM snaart! Aa ,bit på fingrarna* Kommer bli så himmla nervöst och jag håller redan på att kissa på mig när jag tänker på det. Jag ska tävla i par och singel. Frida och jag ska vinna! YEwh. Men vi är i ny klass och ny konkurans.(stavning?) Så det lär nog bli ganska svårt. Fast gämfört med singeln så blir det ju LÄÄTT! Jag ska tävla i högsta klass, Sm-klass och det kommer gå piss. Har bara tävlat en tävling i guld men placerade mig bra så jag får då tävla mot dom bästa...Stackars mig! Men jag ska satsa på att komma typ bäst utav dom som åker ut först. Jamenar, då blir jag nöjd!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emelie! jätte fin blogg du har lycka till i sm :D<333

2010-11-23 @ 16:00:05
Postat av: Anonym

det va från nora eslander <33

2010-11-23 @ 16:00:30
Postat av: Emelie

åwh tack<33

Kram<3

2010-11-23 @ 16:08:02
URL: http://inspiredme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0