Pirater(L)

Kvällen var fantastisk! Vi åkte till Piratshowen klockan 6 och då stog vis sist i kön av 1000!=D VI om in och det var helt fullsatt. En sån härlig stämmning det var! Iallafall så kom dom in med maten till vårat bord och den var fantastisk!(Bläää-äcklig!) Men sen startade showen och jag började gråta! Och inte för att skryta. Jag går på dans och tävlar. Och det här var det bästa -och kommer alltid att vara- i hela mitt *LIV*! Jag älskade det!!!! PIRATES <3


Sen så åkte vi till torget och där var det typ festival! Det fanns typ trampoliner och en sceen(stav) med rappare och hiphopare<3 Pappa tyckte att jag skulle dansa, och det gjorde jag , men inte uppe på sceenen som han ville xD<33
Nu så är jag hemma och sitter med svett i pannan och skriver ned typ en fjärdedel av mina upplevelser ikväll<3
LOVE IT!(L)<33

Många svettiga kärleksfulla kramar från underbara MOI!(Mowa= jag på franska) som stog på min arm<33
POS.xoxo Emelie:**

P.S; Mina närmaste komisar:(Just det<3 du jah;>) jag köpte dvd därifrån och nu kan ni se vd det var jag grät till<3POS

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow!

Du verkar ha haft det jättebra!

Moi:))

Jag som trodde att det stod mod!!

<3

2010-08-08 @ 10:56:16
Postat av: Emelie

Haha!<3 Ja jag hade det verkligen underbart!

Och ja, haha men du var ju nära! xD<3

Kraam<3

2010-08-08 @ 15:45:11
URL: http://inspiredme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0