Galen!

Hejj hopp! Här e grodan boll igen. Men idag är jag ganska sur. Hade inte fattat att vi åker hem på tisdag! Prutt 8P
Men aja. Då ska jag på läger med minaa sötisar och såklart kan jag messa med alla då!<3 Så på tisdag kl...typ 11? MESSA! Aja. Idag ska vi typ till nån resturang som heter Crocodil men innan bara bada xD<3
Igår så spelade vi minigolf på kvällen. Det var jättehärligt,roligt och luften var alldeles ljummen. Kan man ha det bättre?(Ja! Jag kunde ha vunnit!) Sen efter det så tjatade jag på alla att vi skulle åka in till santa ponca. Och där lurade jag på Elin å Anna att vi skulle ta en till tatuering xD<3 (Ja Emelie, vart ska det här sluta? Maan får väl hoppas på att jag blir en "lugn" tonåring xD<3) Men på min nya har jag skrivit något på armen...Så gissa vad det står xD<3 Men ni kan också säga  vilken tatuu som var finast utav dom här två<33:

1

Nån snirkelisnorklig grej på ryggen

2


Och här har jag skrivit nåt<33

Kram på er mina göllungar och kom ihåg att mess vid elva på tisdag<3POS.(L)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag inte komma på vad det står!! ;// ;))

Men snygga var dem!! ;DD

KRAM<33

2010-08-06 @ 20:30:22
Postat av: Emelie

Haha!<3 Nej den e svår. Första bokstaven är M<3

Ledtråd xD<3

2010-08-06 @ 22:16:24
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: Martina

Mod!?

<33

2010-08-07 @ 16:10:32
Postat av: Anonym

har du tatuerat dejj!?:O

Redan!

2010-08-08 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0