Boom Boom!

I går vaknade jag tidigt på morgonen, hoppade in i Elles bil, och sen satt vi i bussen påväg till lägret. Det var jättemysigt på bussen och vi sjöng med i svängarna. Sen när vi var framme så var  alla såklart jättetrötta...Men det var fullt ös ändå! Vi hade först hip hop med Johan och lärde oss en jäättebra dans! (Rätt som det är hoppar stegen i n i min singel...) efter det hade vi street igen, fast med BF:s Karin=) Det var också kul.När vi var klara med det blev allas magar lättade! För då var det lunch. Efter lunch hade vi först en sjukt rolig lektion med Sofia! Kommer ha den i min singel.Hiwie! + hon har ritat en dräkt åt mig<!! Sjukt fiien<3

Sen hade vi jazz med Emma, det var också välldigt kul och ett bra,lungt slut på dagen. Sen så duchade vi och åt middag(god mat=))<3) Efter det så var vi typ indelade i lag och vi körde femkamp ute på en grusplan.
Först "rep genom kläder" Sen skulle man välja en i laget som skulle tävla... och dom tävlade i att säga FannyBunny med så många marsmallows som möjligt i munnen! Det var riktigt äckligt! Speciellt när det skulle ut sen...Hahaa! Natten var ganska skön faktiskt...eller, inte för dom andra kanske xD
Dagen efter hade jag så ont i halsen och var så förkyld så att jag fick sitta med världens tjjockaste halsduk och titta på när dom andra hade lektion. Ja, det är en variant också...:/
Efter lektionerna packade vi ihop och åkte hem, och nu så är jag hemma och är helt slut. Vi får ju kolla om jag kan gå till skolan imorn! Haha

Snott från www.hedlundhillgrenhernborg.blogg.se
Haha<3
Kramar//Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-23 @ 15:19:30
Postat av: Elin

Frågestund på bloggen nu :D

http://myyyblog.blogg.se/2010/august/nu-kor-vi-en-fragestund.html

Postat av: Sofia

Vad kul att du gillade dansen Emelie, den kommer att passa superbra i din singel! Dräkten också! ;)

2010-08-23 @ 21:37:12
URL: http://hedlundhillgrenhernborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0