17/8 Tisdag

Hur tråkigt är det inte att börja skolan imorgon!? Asså jag vill inte!!!! Aja, inte så himla mke att göra åt. Det är ju bara så.

Idag var jag med Isa, vi var tillsammans igår också och hon sov äver hos mig, sen idag så åkte vi hem till henne och tittade på 6 avsnitt av One tree hill. Jag tror jag dör om jag inte ser mer, helt fast!Haha, och det kan man ju inte säga att isa inte e heller<3
Jaja, nu pladdrar jag på igen utan att man kan läsa! Jag är ju såå' bäst på att skriva xD<3
Imorgon ska jag vakna kvart över sju och det är något jag verkligen ser fram emot, elr ja, nästan iaf=)<3 Men nu måste jag slut, ska kryssa i ellos.katalogen och sen sova, kram på er alla söta morötter(det gillar jag ju inte äns?) och ha det bäst!<3 >Pos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0