En dag på ett vattenland.

Elle och hennes mamma har precis åkt nu. Vi har haft superkul idag! När dom kom imorse så hade vi inte hunnit äta frukost. Så det gjorde vi, samtidigt som vi pratade och hade mysigt. Sen åkte Elles mamma Gunilla iväg och tittade på lägenheter samtidigt som vi åkte till vattenlandet. Vi skvätte och lekte som små barnungar! (Vilket påminner mig att jag aldrig kan lyssna på låten Saxo beat utan att vid delen "um yeehe" tänka att det låter som att dom sjunger "Ungjävlar...".) Haha, jag kopplar alltid helt konstiga saker...
Men så när vi kom tillbaka hem från vattenlandet som vi hade varit på i fem timmar så badade vi lite. Och sen kom då Elles mamma! Så nu sitter jag här ensam. Jag vill verkligen gå ut och springa, men ingen vill göra mig sällskap! Och det är så tråkigt att springa själv...
Kram



Bild från Sm 2010 som jag redan har visat. Men då kan jag samtidigt passa på och besvara en fråga:

Vilken klass dansar du i?
I Disco singel har jag precis gått upp i star och i par så har vi en prick till guld vilket menas med att vi är i silver. I freestyle som jag dansar på bilden så finns det ju inga klasser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man va i vilken klass som helst för att tävla i disco freestyle? :)

2011-07-17 @ 18:30:39
Postat av: Isabella

Ojdå, ja.. xd

2011-07-17 @ 18:55:49
URL: http://isabellacelander.blogg.se/
Postat av: Malin

Vann du helgens blogg? Vinnaren finns presenterad nu på min blogg !

2011-07-18 @ 09:09:41
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Elle

Hej! Vill bara säga att de var jättekul i söndags!!! Hoppas vi ses något mer i sommar :D Kom hem för några timmar sen :)

Kram

2011-07-21 @ 02:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0