Jag lever.



Gammal bild på mig och Elin under Fotbolls VM I think... Haha

Jag klarade flygresan! Ni kan pusta ut! För jag leveeer!

Underbart härligt! Igår vid åtta så landade jag på Palmas flygplats. Pappa var där för att hämta mig och vi åkte hem till våran bottenvåning i Santa Ponca. Jag och Elin tog ett kvällsdopp i den varma poolen. Idag när jag vaknade blev jag ju såklart glad när jag kom ihåg var jag var någonstans. Gick upp och packade upp mina två (!?!?) resväskor och placerade allt i garderoben. Sen åkte vi iväg och kollade på våra kompisars pallats där dom flyttat in. Underbart fint! Sen gick vi och tittade i stan, Elin hittade ett par skor. Sen åkte vi och åt lunch på vår favoritrestaurang "Terrasen". Jag åt en pasta med småräkor och sedan en chokladkaka med rinnande choklad innuti. Jag med min allergi mot choklad, hostmedicin och kaviar nös ihjäl mig. Men det ska inte få stoppa mig?
Nu ska jag hoppa i poolen, Elin tjatar om en badkompis... Kram!

Kommentarer
Postat av: alicia

så små och söta

2011-07-16 @ 16:08:33
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0