15 Februari

Asså! Att jag aldrig hinner blogga dom här dagarna!!!!
Så himmla suur! Ska typ äta snart och byta om och sen åka till dansen... Blogga? Inte mycket direkt.
TUMMEN NER FÖR DET =C

Idag har det varit en okej dag. Hara vart i skolan.  Vi hade typ slöjd,No och Engelska. Sen var det någon språkföreläsning* också. Jag ska välja spanska.(Och nej, jag går inte ifemman, men våran skola e efter och vi väljer inte språk förän i sexan.)
Efter skolan hemtade pappa upp mig och vi åkte till sömmerskan. Vi fick hämta upp allas dräkter eftersom dom andra inte hade kunnat hämta sina igår. Ska ta med dem till träningen idag även fast Fannie inte kommer kunna få sin...Men den får hon imorn :)



- PUSS

Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Hejhej :) allt bra med dig?

2011-02-16 @ 09:48:30
URL: http://catjas.se
Postat av: Daniglitter

Söt bild och blogg emelie! Blev dräkterna fina?? Kolla gärna in på min blogg, ny bakgrund och header, igen...hehehe :)//Kram

2011-02-17 @ 08:53:40
URL: http://daniglitters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0