Två frågor

Louise om ...:

Hej Emelie!
Jag gillar din blogg och läser den ofta :)
Men jag har en fråga, vilken stilmall andvänder du??
Den är väldigt cool :)
Och har du pro eller bas?
Är bara nyfiken <3
Din blogg är så fin, så det borde vara pro ;)
Många kramar louise

Svar: Å nej! Nu kommer frågan ja.... Men hur fan vet man vad man använder för stilmall? Jag kan ingenting om sådant utan jag bara provar mig fram! Haha, och pro har jag tyvärr inte. Då trodde jag reklamen försvann? Aja, du får ta och fråga någon annan!
Men du jag blir otroligt glad av dom raderna jag förstår! Tack <3

Linn om 2011-08-01 Vi switchar månad...:

Hej Emelie ! Jag är 13 år och skulle vilja börja med dans ( gärna tävlingsdans) Går det att börja nu för mig ? eller är det för sent ?
Om du skulle svara på den här frågan så skulle jag gärna vilja ha lite förslag på hemsidor jag kan titta och anmäla mig på ! Jag skulle bli ENORMT tacksam för svar !
PS: due jätteduktig !! :D

Svar: Om du vill börja på dans - börja på dans! Jag menar, det är ju ett intresse och ingen ska hindra dig från att göra det du tycker är roligt. Och ålder spelar ingen roll! 13 låter ju helt normalt. Och tävlar gör folk i alla åldrar! Så det är klart du kan tävlingsdansa.
I stockholm finns det fyra dansskolor med tävlingsdans som jag kommer på. Min danskola Stockholm Dance Crew (Alvik), Kindahls Dansskola (Vällingby), Tony Irving Dance academy (liljeholmen) och Flex dansskola (Vallentuna).
Men såklart vill vi ha dig hos oss! Mitt råd är isåfall att du kontaktar Emma Hedlund eller Sofia Hernborg på facebook! Kram

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Tack så jättemycket Emelie <3

2011-08-02 @ 22:25:54
Postat av: Amanda

allt bra? :)

2011-08-03 @ 17:34:38
URL: http://shanesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0