Dagens dag?♥

Vaknade av en skrikande och förtjust mamma som skrek. SNÖÖÖ! Haha, och jag bara suckade. Det betyder ju att det är låångt kvar till sommaren...Hihi. Aja, jag åkte iaf till skolan.
Lite bilder:

Bildbeviis :o



Å här e lilla jag som fryser:)


I skolan var det helt okej. Förutom att jag saknar isa så otroligt mke. Men det går bra för dom nere i danmark och jag håller tummarna. idag var jag iaf mke med martina och ´Nora och lite fler, här e en rolig liten bild på Martina och Fabian<3



Haha, ni e såå gulliga!

Puss/från mej<3


Kommentarer
Postat av: Karin <3

åhh vilken sööt bild på martina och fabbe! :) ÅLSKAR ER! :) <33 Puuss till er fabbe och martina! :) hihi <3

2010-10-22 @ 18:19:57
URL: http://karinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha!!!

Mmm♥

Tack Karin och tack Emelie!!

♥♥♥

2010-10-22 @ 19:44:37
URL: http://maddesmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0