F-R-E-D-A-G

Dagen idag har varit ganska kort:) Sovmorgon vilket betyder att vi började 9, och så slutade vi halv två. Sååå najjsz<3 Just nu sitter jag och messar med olika personer. MEn ni vill inte veta hur många sms jag skickade(bara till en person) igår kväll. Haha! Stackars mamma...♥Aja, snart måste jag fixa till dom sista grejerna på novellen och efter det ska jag slaaappa!
Imorn äre tävling i västerås, riks-street. Kulkul, men jag ska tävla i guld i singel!!! aaaa!:I Men paren ska vi vinna i. Gogogogo! Taggaa.<33 Puss.<3



(Bilder från region-street i västerås)


PussPusss! gillar dej♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Lycka till :)<3

2010-10-15 @ 16:18:00
Postat av: elin

Älsakr din blogg så himmla mkt , fett många besökare du har ;oo

2010-10-15 @ 19:02:12
URL: http://elinplane.blogg.se/
Postat av: Linnéa (Lizzie102 gsm)

Coolt. Vill oxå börja i street. Jag har dansat breakdance & hiphop men aldrig street. ;) <3

2010-10-18 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0