Dec.5

God morgon. Har vart hos Martina och sovit över. Det var så supermysigt. Snart ska jag på julshow. Men jag kommer dö!:P ska va med i skiitmånga nummer...Prutt.
Aja, jag har iaf inga kul grejer att blogga om. så jag gör ett litet roligt test osm min kompis hade på sin blogg:


Ta fram mobilen, gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2?
nää

- Vad har du för relation med nummer 20?
en hemsk. en bra men olycklig. Kompisar typ.

- När ska du träffa nummer 24?
Imorn-.-

- Är nummer 18 söt?
Jarå

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
"mamma"

- Gillar du nummer 14?
´mm, min kompis

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Nej det har jag inte

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
idag, hehe

- Är du nära vän med nummer 23?
neh det kan man inte säga

- Har du gått på bio med nummer 4?


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
kanske...

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi typ skämtar om allt

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
jadå

- Vad har du och nummer 24 för relation?
typ kompisar


HIIhi PUSSEN!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0