Sista updaten

Idag ska jag till skolan i två timmar kl 1. Sköönt. Vi ska typ ha julpyssel och det är ju lite mysigt. Efter det åker jag och några stycken till stortorget i gamla stan och typ handlar lite julklappar. Där e vi tills vi ska börja repitionen i storkyrkan. Hela kvällen är vi där och typ 18 börjar konserten. Kuuuligt....
Efter det åker jag hem till isa. Det blir nog en tidig kväll i och med att vi ska upp och tävla imorn. Christmas Cup för mig och Nordiska mästerskapen för henne. Det är iaf kul! :)
Vi kommer hem efter midnatt och då är min extra mormor och morfar  hemma hos mig. (pappa och anna är på middag) och dåså kommer jag bara dö rakt ner i sängen. Om ni fattar. Haha! Men nu innan lunch måste jag Packa ihjääl mej.
Kramelikram!!!<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa massa bilder sen nordiska och berätta om alla resultat :D du har bästa bloggen sötis!!

2010-12-12 @ 14:09:23
Postat av: Anonym

asssåå jag stog vid dig innan du skulle köra och då hörde jag en tjejj fråga dig om att du hade fina stenar , varflr gjorde hion det??? tycker inte du det var fult av henne ?

2010-12-12 @ 15:32:01
Postat av: Emelie

visa massa bilder sen nordiska och berätta om alla resultat :D du har bästa bloggen sötis!!

svar:



Har tyvärr inga bra bilder och eftersom det nu var så längesen så blir det konstigt om jag lägger upp dom nu;)



2010-12-21 @ 16:15:12
URL: http://inspiredme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0