Sitter i bussen påväg hem efter en låång d...

img_2215 (MMS)

Sitter i bussen påväg hem efter en låång dag. Jag tävlade i tre grenar, vilka var Disco grupp, Hiphop singel och Hiphop par. Efter vad jag har fått veta tog Bumpy feet (stockholm) 15 stycken pallplatser! Dagen började ju med disco och singel då. Några pllplatser blev det där, men flest eller bäst blev det i grupp! Under elva år så fick våra nya små småttingar DISCOqueens en förstaplats! Även våran grupp, DISCOmania 12-15 knep den vinnande pallplatsen! DISCOquick kom tvåa bland hård konkurens! 16 + Perfekt! I hiphop singel kom jag fyra utav tjugoen startande. Då blir det Star nästa då!!! Sen var det bara paren och vi tyckte att det såg bra ut, men så tyckte i te dommarna.... Aja, nu ska jag nog slummra till, godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: amandajensensyster

grattis :)

2011-05-08 @ 12:37:05
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0