Min dag i endast ett inlägg...

Perfekt! Första blogginlägget blir vid tio på kvällen. Så som det ska vara!

Jag vaknade elva och åt frukost. Sen när jag suttit där ett tag så sa pappa att vi skulle iväg och äta lunch med farmor om en kvart. Och såklart så skulle jag ha packat till uppvisningen tills dess. Så det bev racearpackning men med mig till uppvisningen fick jag iallafall en stor resväska, en resegarderob, käpp, sparkcykel och såklart ett glatt humör! Föreställningen gick väl egentligen sjuukt dåligt! Haha, men jag hade kul och det är ju det viktigaste!
Kvällen tillbringades hemma hos mamma med mormor och morfar på middag. Det var mysigt och jag har precis badat i en halvtimme. Jag fick lyx eftersom Dag (min extrapappa ) läste ur min bok för mig. Det var riktigt avslappnande och så himla skönt. Nu ska jag drutta (hah) ner i sängen och somna. Ladda inför tre skoldagar och sen har vi ju ledigt!

Nu har jag berättat föör mycket! Hoppas ni inte somnade. Kram och hej svejs! :)


Kommentarer
Postat av: vicky <3

A det kanske hon har :P



vad menar du??

2011-05-30 @ 15:58:54
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0