En uppdatering

Godmorgon ni som är morgonpigga! Jag är dock inte det. Men när jag såg att det var sjutton grader ute så blev jag på bättre humör. Och sen är ju Isa tillbaka idag också!! Jag längtar så mycket efter henne. Hon kommer lite försent, till andra lektionen kanske. Men jag håller ut! Nu sitter jag på tunnelbanan och ska åka till skolan. Idag har jag på mig ett par höga shorts från h&m och en magtröja från monki. Magtröjedagen ni vet! Jag har även ett svart brett skärp till shortsen. Fast det vet jag inte var det kommer ifrån! Gula converse och en kofta till det hela. Väskan är från Louis Vuitton, fejk såklart ;) Skulle gärna visa med en bild men hann inte imorse. Vi får se om jag fixar det efter skolan! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0