Fullspäckad helg

Hejsan! Imorse vaknade jag då hos Isa tillsammans med Karro och Jenny. Det första jag hörde var ett konstigt "koläte" från Karros mobil. Tyvärr var det ingen ko, det var mina snarkningar.
Haha, den bjöd jag på. Vi har badat och solat hela dagen. Det har ju varit sjukt varmt! Just nu är det 25 grader här hos mig! Jag och Jenny kollade även på en så fin film! "Älska mig" heter den och man kan se den på youtube. (direktlänk) Ni måste tyvärr se den...
Igår kväll såg vi också filmen "Letters to Juliet" med Amanda Seyfried. Den var underbart fin! Rekomenderar stort faktiskt. Jaja, så för en timme sedan lämnade jag Isa för att hinna hem lite innan det bär av till Karro. Ja för vi ska faktiskt, samma gäng, vara hos henne ikväll! Haha, jag tycker verkligen att vi är för roliga. Så jag har köpt en liten fin present till henne. Men den vet jag inte riktigt om jag vågar berätta om här! Man vet ju aldrig vilka som råkar läsa...
Jaja, så nu ska jag duscha av mig den svettiga fasaden och sen ska jag väl klä upp mig lite fint! Vi får se om jag kanske kan visa vad det blev med webbkameran.
Hörs sen, Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0