Falköping

Ja, det blev ju då inget bloggande igår. Jag kan säga att jag försökte, men när jag skulle publicera från mobilen så skulle vi gå av tåget, och sen försvann inlägget.
Min dag igår såg iallafall ut såhär, att jag vaknade så tidigt som sex och fixade i ordning mig inför avslutningsdagen. Ni kan se hur jag ungefär såg ut här. Sen gick vi från skolan till Adolf Fredriks Kyrka vid åtta-tiden för att lyssna på en präst som var dum i bollen... Haha, ni missade något! Sen gick klassen tillbaka till klassrummet och hälsade farväl till vår kära lärare Nina med ett bildspel och en bilderbok! Inte ett öga var tort!
Jag, Martina och Isa åkte till stranden i några timmar efter det. Vi hade det mysigt och så, men jag var tvungen att åka hem tre eftersom jag, pappa, Anna och Elin skulle till Falköping. Och ja, det är ju där jag är nu. Sitter och bloggar från min extramorfars dator.
Vid elva ska vi gå in till torget och shoppa lite. Vi får väl se om det blir något. Sen blir det släktträff på 25 stycken. Bara så att ni vet så är det pissväder här också. Då blir ju dagen extra bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0