hemma efter en mysig dag

Hemma, äntligen! Mina fötter är stela efter att ha gått hela dagen lång. Först så åkte jag ju då till vårdcentralen, sen vidare till Optikern. Dit kom jag lite tidigt så jag gick vid gallerian där och köpte mig en spegel som jag skulle använda till linserna. Från Kicks 85 kr. Den är jättebra, sen köpte jag även ny sug propp (!? man tar ut linserna med den) och vätska till linserna.
Farmor och jag skulle träffas någon dag också så idag efter optikern åkte vi tillsammans till Fjäderholmarna. Vi åt lunch där och gick runt och kollade på dom fina små butikerna med hemgjorda saker. Supermysigt! Sen när vi kom tillbaka till stan så gick vi dels in på Coss som är nyöppnad på Biblioteksgatan. Snygga grejor men jag var inte ute efter att köpa idag, så inga kläder blev det. Sen gick vi runt där på Stureplan och i gallerian. Vi hittade massor av fint på Zara också. Jag vill bara ha allt!
Nu ska jag ta mig en dusch för jag har svettats som en "vet inte vad" idag i det soliga vädret.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0