En simpel blåklocka

Först vill jag bara tacka er! Jag har inte varit inne på bloggen sedan i förmiddags och nu när jag gick in möttes jag av massor av söta kommentarer! Jag blir ärligt jätteglad. Tack



Efter jag har sagt det, haha, så tänkte jag berätta att jag bara kom halvvägs i min städning för att istället åka till stranden. Sen var jag där till fem någon gång. Mamma och jag har varit själva ikväll. Vi har tittat på Harry Potter - 7 del 1. Den var jättebra (jag är lite efter...) och nu längtar jag tills nästa vecka när del 2 kommer. Vill ni se den?
Imorgon så åker pappa, Anna och Elin till Mallorca jag kommer efter lite senare i veckan. Det ska bli läskigt att flyga själv, men jag ska klara det! (Tänk om jag dör?) okej Emelie - POSITIVIT NU!
Aja, kram så länge...


Kommentarer
Postat av: Olivia Ljungberg

sv: hehe, jag råkade nog bara klicka på din blogg av en slump på bloglovin'! men det är sant, du tar fina bilder :) Och tack så mycket!

2011-07-10 @ 10:12:51
URL: http://olivialjungberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fin blogg du har! :)

2011-07-10 @ 10:48:08
URL: http://lillahsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0