Packningen inför Camp Gala och Vilsta 2011

Imorgon bitti åker jag till Göteborg och går på Camp Gala (dansläger). På söndag slutar det men då beger jag mig till Eskilstuna och kör ett till! Haha, på tisdag slutar det och då kommer jag vara helt slutkörd. Inte kul. Men jo, det kommer att bli kul ;)
Idag har jag ju såklart packat som en galning och eftersom jag gillar att kolla vad andra packar när dom åker bort så har jag lite bilder på min packning.



Små söta klänningar att ha på kvällen, vita shorts att ha dom till och även två tröjor. Bikinin är såklart också med!



Lite viktiga saker som paraply, ögonbindel, vattenflaska, ficklampa, (fråga mig inte varför...) solfjäder - så skönt på varmt tåg, necesär, böcker, plånbok, kamera och min älskade pyttelilla kortlek!



Massor med massor utav skor... Såklart.
Discoskor, tossor och tossor med sula. Springskor, smutsiga converse och ballerinor. Där är väl inget jag har missat!? Kanske borde man ha ett par gummiestövlar... Haha



Två shorts jag tränar disco i och ett par jag springer i. Sju träningslinnen. Såklart är fem utav dom från A&F... ;)



Handuk och två T-shirtar att träna i. Notera att den blåa är från Camp Gala förra året. Visst är den störst, bäst och Vackrast? :)



Underkläder är ju också nödvändigt! Den gråa Bh-ån köpte jag i måndags med mamma. Jättenöjd, tycker att den är såhär söt! Sen älskar jag också mina rosa hello kitty - strumpor! Gosigast i världen.

 

Två veckors packning för sex dagar. Ja, så går det när Emelie Dellby Svensk packar.



Kommentarer
Postat av: A N N I L I V . S E - MODEBLOGG & VARDAG

Hej trevlig blogg :) Följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-11 @ 06:09:40
URL: http://anniliv.se
Postat av: Elvira

Vad kul! Har precis varit på det, fast det var det enklare:P

2011-08-11 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0