I do not regret one moment of my life.


Foto: Isa Tengblad

Godmorgon mina vänner.
Nu ska jag berätta lite om min fots historia. Igår på träningen så körde vi bakåt ganska mycket. På slutet skulle vi lägga fråm massa mattor som en ända lång, och sedan köra handvolter. Bredvid stog det en tjockmatta som jag tänkte göra en spagathandvolt upp på, så det gjorde jag.
Min fot veks utåt (innåt!?) eller jag trampade iallafall snett. När jag kom hem grät jag fortfarande men kunde tillslut somna.
Jag vaknade i morse med foten fortfarande på kudden. Men den var helt öm och jag kunde knappt nudda den. Inte så jätte-svullen, kan man inte säga att den är. Men bak i hälsenan och på utsidan, vid vristen är det lite svullet. Och det är också där jag har ont. Jag har fått tid hos läkare vid tio-tiden så vi får hoppas på det bästa.
Puss, älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vilken härlig sommarbild tjejen ;)



www.michazz.blogg.se

2011-04-01 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0