JustinBieber-Challenge för ett icke-bieberfan

OKej, Nästa onsdag har jag prov på alla afrikas länder och huvudstäder...Och jag är bäst! Kommer klara det galant...hehe....
Nemen det är ju bara att träna. Även om det kommer kännas lite surt med alla jälkla Yamousoukro :P
 
Sitter och letar efter "Justin bieber-tävlings" klippen på youtube just nu. Dom ska nog komma fram snart. Jag och Frida körde par och så freestylade jag:P<3
Kul att se hur det blev. Tävlingen går till så att man ska få så många tittar som möjligt så det vore snällt om ni sedan kan sprida vidare den<33
Men jag ska försöka gå till final. (dom tio med flest tittar.) Så då kanske jag har chans att vinna.
PUSSiPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0