TävlingTävling!

Hej!<3
Igår kväll kom jag hem från en låång helg. I fredags åkte mamma,jag,frida,lena och sofia upp till söderhamn. Jag och Mamma åt en god middag tillsammans med Isa och hennes familj. Lördagen var det tävling. Först par. Där tyvärr inte jag och frida gick vidare. Menmen, första tävlingen i guld:) Isa&Karro gick vidare i Sm-klass. + Nikite och lydia. (Finalerna var på slutet av dagen.) sen så var det grupp och sen singel.Jaag var så nervös så jag höll på att spy. Jag gick ut på golvet och körde första gången. Men sen, när jag hade kört eng gång så var jag inte nervös längree. Det var bara himmla rtoligt! Så jag körde på,hade kul, men gick tyvärr inte vidare. Men det visste jag redan innan att jag inte skulle så jag brydde mig inte så mycket. Isa gick till final och karro och nikita till semi. Duktiga ungar:P I finalen trodde jag att jag skulle dö så bra som isa var! Och hon vann. Så nu har man sin bästis som svensk mästare. Snacka om stolt jag är!
aja, det kan komma upp någon film på mig när jag dansar, någonstans här och där. Och isåfall lägger jag upp den här på bloggen.
PUUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0