Thnx för igår:)<3

Hej godmorgon.
Igår var jag med Isa och Johanna. Vi hade så sjukt kul så att jag inte hann blogga. A, iaf. Johanna gick hem efter middagen eftersom hon inte mådde så bra:( Tråkigt<3
Men jag och isa tittade på the notebook. Den var skitbra! Och isa sa ´t.o.m att den var nästan bättre än dear john<3
Någon utav er som har sett båda? Komentera och säg vad ni tycker. Säga gärna också om ni har något filmtips?
Imorse, (hela morgonen) Har jag och isa tittat på gammla klassikern. Sound of music. Hon hade inte sett den så det va väl lite skoj.

mahaha

tihi


KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haft en bra lördag än så länge? Några kul planer inför kvällen? :)

2010-11-20 @ 16:52:07
URL: http://heddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0