Lång dag.

Å lång dag. Efter skolan gick vi till pizzerian och typ åt lite..pizza?:-S sen åkte vi till balletten, körde en och en halv timme med Emma och övergick sedan till freestylen. För första gången på länge så gjorde jag rondat salto. På golv också. Jag är bäst!:Ooo imorgon efter skolan åker jag direkt hem till pappa för att hämta stuffs. Åker hem till mamma, packar ned allt och beger mig mot centralen. Där möter jag mamma, Sofia, Frida och Lena. Vi tar tåget till Söderhamn och vips* så står jag på golvet. I SM-klass. För första gången. Och dör av rädsla. Puss&kram!!!<3

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: :) Idag ska jag jobba hela kvällen, vad ska du göra? Kramar :)

2010-11-26 @ 15:24:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0