Hemma bra men borta bäst!<3 ELler blev det lite fel där? Nepp!:( Varför bor jag i sverige! Jag vill bara ta med mig alla kompisar och danskolan och...mitt liv och flytta till Miami. Nån som e med på mitt förlsag?<3 (annars Dö<3)
Aja, igår kom jag hem vid tolv och då så var jag sjukt trött( lång daah,,,) Så jag typ tog itne ens av mig skorna utan somnade direkt. Idag så e elin på 4-h läger? Asså hon går typ till nån bondgård och klappar getter xD<3(vi fåtr väl se om hon vågar<3)
Aja, nu packar jsg som en galning(inte? data-nördar mih ist.<3) Aja, jag ska iaf det för att camp gala börjar imorn;> Japp, så nu måste jag typ sluta :(

xD<3 det går inte så bRA ser ni ju<3 Men pappa e och köper resväska så<3
KRam på er<3
pöss//


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag följer gärna med till Miami <3333

2010-08-11 @ 20:34:45
URL: http://fridakatten.blogg.se/
Postat av: emelie

haha good! Fast först, camp gala;)<33

2010-08-11 @ 20:40:35
URL: http://inspiredme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0