"20"/8 Fredag!<3

Det är fredag och det är davids födelsedag!<3 Gött♥
Imorse så uppvaktade vi david med paket och frukost klockan 6! Det var mysigt men ag höll på att dö av trötthet, sedan gick vi ner och åt resten av fruksoten men jag åt nästan ingenting. Men eftersom jag började nio...så somnade jag om i en timme! Haha<3
 När jag sedan vaknade var jag ännu tröttare...Så där som man brukar bli nivet;) Men mamma ledde mig rakt in i ducxhen och när jag var klar där så hade jag fem minuter på mig!
Jag satte på mig, *mjukisbyxor, * Grått linne,* Svart lång kofta, och * Vit halsduk i tubmodel. Snacka om mysdag<33
Efter skolan så åkte jag och isa till ålstens-ängen, för det varf där davids kalas skulle börja;)) Vi lekte och körde olika tävlingar och sedan så åkte  vi hem till oss och grillade korv. Men då kom ju föreldrarna och då visade jag,Isa och några småtjejer upp en dans för dom. Den hade vi lärt dom innan och gissa vilken det var?
Roooååååmpaau<3
Hahaha!
Nemen dom var sjukt duktiga, sen körde jag och isa telephone och shots åxxå<3
Haha, nu står alla där nere och pratar om oss xD

Sorry för osammanhängande texxt, nivet hur det blir xD
xoxo Emelie♥


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Heej ! Var det kul ? ;) jag såg kalaset hemma hos er när jag gick förbi :) <3

2010-08-20 @ 22:00:27
Postat av: Emelie

Haha, Ja. Ett himla liv<3

2010-08-20 @ 22:42:42
URL: http://i
Postat av: Elin

hej! snygg blogg! gå gärna in på min blogg :)

KRAM!

2010-08-21 @ 10:35:28
URL: http://myyyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0