Fridrottsdag



Jahopp, nu har jag kommit hem efter en kort dag. Vi hade frilufsdag/Idrottsdag i Hammarby idag. Den började vid tio och slutade två. Så det blev en kort skön dag i ute i det härliga vädret! Bland annat så körde vi 60 meter idag och jag slog nog mitt personbästa med 9.66 haha!
Vi hade iallafall jättekul och sen kom Dag och hämtade mig. Vi åkte till farmor med en liten present och pratade lite. Det var mysigt men nu är jag hemma. Och lite godis och filmer hann vi plocka upp på vägen också!
Om kanske en halvtimme så kommer Isa. Hon sover här så att vi ska kunna sammåka till den supertidiga bussen imorgon. Och sen för nöjets skull också såklart!

Men nu ska jag packa färdigt och städa upp alla kläder som ligger på golvet i rummet... "Återkommer" sen.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0