Efter en lång helg...

Hej hurni. Jag har inte bloggat på ett tag, så ni som inte träffat mig på disco SM har ingen aning om vad som har hänt...
I fredags tog vi tåget upp till göteborg och jag tävlade i Freestyle 12-15 år. Där kom jag på tredje plats vilket jag är så himmla nöjd med! På kvällen så gick vi på liseberg, men bara en liten stund så jag hann bara åka fyra stycken saker. Dagen efter vaknade jag med nackspärr. Perfekt tänkte jag eftersom det var singel den dagen. Jag tävlade en runda och gick vidare, men sen kände jag att det blev värre. Jag kunde inte röra på huvudet åt vänster och jag grät och grät eftersom det gjorde så ont.
Så jag ställde helt enkelt in dagens tävlande och gick tillbaka till hotellrummet för att vila. Ingen mer Liseberg eftersom vi kom fram till att det kanske var Balder som hade skakat om mig. Dagen efter var det grupp och par. Men jag hade fortfarande jätteont så även det var jag inte med på. DiscoMania (min grupp) kom till final och 7 av 23 grupper. Jag var stolt över dem men hade såklart velat vara med! Paren blev det ju tyvärr ingenting av då...


En glad tjej med en freestylepokal :)

Idag så hade jag ledigt och var hos Naprapaten. Han masserade min ömma nacke och kom fram till att jag hade en låsning högt upp i nacken (det hette något...) Sen så gick jag och mamma på stan och sedan begav vi oss till optikern. Jag hade lite dålig syn så nu ska vi se vad vi ska göra. Någon konstig gjer på natten var det. Men det är ju skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0