Nalle Puh: Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Nu sitter jag och packar inomhus. Det är riktigt tråkigt eftersom man ska ju passa på att vara ute i det här underbara! Men jag låg ute och solade i en timme iallafall innan lunch.
Uppdaterar väldigt lite nu för tiden. Mitt schema är helt proppat, och när det inte är det vill jag ju såklart göra något annat än att sitta framför datorn...
Såhär ser min vecka ut, ungefär uppskattning av bloggning:

• Måndag, Hemma och pluggar/packar. Bloggstatus: 3 inlägg

• Tisdag, Slutar tidigt, hem och sedan dans. Bloggstatus: 4 inlägg

• Onsdag, slutar ganska sent. En liten stund hemma -> dans. Bloggstatus: 2 inlägg

• Torsdag, slutar sent sedan direkt till sömmerskan. Dansen efter det och sen hem och sova. Bloggstatus: 1 inlägg

• Fredag, åker till Göteborg på morgonen. Tävlar hela dagen. Bloggstatus: Kanske 3 inlägg. (Tåget och resultat)

• Lördag, Lång tävlingsdag och Liseberg på kvällen. Bloggstatus: 1 inlägg (resultat)

• Söndag, Tävlar igen, sen hemresa med tåg. Bloggstatus: 2 inlägg


Så förvänta er inte mycket aav mig denna veckan.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0