Tävling i Västerås

Nu sitter jag i bilen påväg hem. Det var en superlyckad dag för mig! Imorse vaknade jag vid kvart i sju och åt frukost. Pappa och jag åkte hemmifrån halv åtta och sen var vi framme i Västerås en timme senare. Jag fixade mig och sen började tävlingen. Enligt min fina nummerlapp så hade jag två normala och sedan semi och final. Det var runt trettio som tävlade i min klass. Jag började att köra en rätt bra omgång! Och både jag och Thea (som också tävlade i min klass) gick vidare! Även nästa gång gjorde vi det. Sen var det semifinal och jag dansade helt okej. Men sen kom resultaten upp i två sekunder och vi hann knappt se något. Jag trodde jag hade åkt ut för jag tyckte att jag inte såg mitt nummer. Men sen höll dom på och meckade där framme och sen sa dom att det var omdans för mig och några till! Jag blev superglad eftersom det betydde att jag fick en chans till! Så gick jag vidare( och Thea ) och jag höll på att dö! Jätteglad. Det var fem stycken i final och jag kom TREA! Så sjukt glad eftersom det var väärldens konkurans. Det var en så sjuukt bra kille( som vann ) och två jättebra tjejor + jag och Thea. Thea kom femma som också var jättebra! I par så hade vi direkt-semifinal. Men vi åkte ut direkt, haha! Jaja, glad ändå. Kommer bilder när jag kommer hem. Pussar!<3

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej ! Frågestund på min blogg!



//NIKKO

2011-03-26 @ 16:34:24
URL: http://nikkisotis.blogg.se/
Postat av: Aprilyn

Hej, du kanske vill vara med och tävla om Dagens Blogg? Kika in hos mig och anml dig! Önskar dig en trevlig helg iaf! -Kram-

2011-03-26 @ 17:33:01
URL: http://aprilyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0