It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.



Hej Hopp, här var det varmt!
Blev helt yr av solen när jag var på väg hem. Fick dricka många glas vatten och dra djupa andetag sen! Haha, pappa satte upp pingisbordet idag också. Vi fick med det när vi köpte huset men det är först nu som vi sätter upp det! Så jag och han körde lite när jag kom hem. Det blev 5-4 till honom. Men jag är stolt ändå!

Ikväll blir det dans vilket jag inte känner mig så taggad till just nu. Vi får se, men jag hoppas att Johan kommer iallafall. Då ska vi säkert köra lite modernt och improvisation vilket jag tycker är kul! :)

Kommentarer
Postat av: elin

jaa undra vem som har tagit den :D

2011-06-08 @ 07:40:06
URL: http://elinplane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0